- Ajankohtaista
- Kuulutukset ja ilmoitukset
- Yleistiedoksiannot maantielle jätettyjen ajoneuvojen siirtämiseksi
- Valtion liikenneväylien suunnittelu - kuulutukset
- Ympäristö ja luonnonvarat -vastuualueen valtakunnalliset ja useampaa aluetta koskevat kuulutukset, yleistiedoksiannot ja päätökset
- Meille töihin
- RSS-palvelu
- Tapahtumat ja koulutukset
- Tarjouspyynnöt ja haut
- Tiedotteet
- Tiedotteet 2021
- Tiedotteet 2020
- Tiedotteet 2019
- Tiedotteet 2018
- Tiedotteet 2017
- Tiedotteet 2016
- Tiedotteet 2015
- Tiedotteet 2014
- Tiedotteet 2013
- Tiedotearkisto
- Tilaa tiedotteita
- Uutiset
- Uutiset 2024
- Uutiset 2023
- Uutiset 2022
- Uutiset 2021
- Uutiset 2020
- Uutiset 2019
- Uutiset 2018
- Uutiset 2017
- Uutiset 2016
- Uutiset 2015
- Uutiset 2014
- Uutiset 2013
- Uutiskirjeet
- Viestintä
Uutiset 2021
Alueellista tietoa
Asiakkaat olleet tyytyväisiä TE-asiakaspalvelukeskuksen palveluihin
Vuosi sitten TE-asiakaspalvelukeskuksen kysyntä kasvoi rajusti koronapandemian takia. Vuodenvaihteen jälkeen henkilöasiakkaiden palveluiden kysyntä nousi mm. työttömyysturvan poikkeuslakien, kuntakokeilujen alkamisen ja yleisen työmarkkinatilanteen vuoksi.
ELY-keskusten poikkeusrahoitus, muut tuet yrittäjille sekä talousvaikeuksissa olevat yritykset ovat työllistäneet asiakaspalvelukeskuksen yritysneuvojia. Myös yrityksen perustamiseen liittyvät kysymykset ovat lisääntyneet. Talousapu-neuvontapalvelussa yritysten heikentynyt taloustilanne ja konkurssiuhat ovat lisänneet kontaktimäärää aiempiin vuosiin verrattuna.
Asiakkaiden antama palaute on ollut ruuhkasta huolimatta positiivista ja kaikkien palvelukanaviemme arvosanojen keskiarvo on vähintään 4 (asteikolla 1–5). Vuosi sitten keskitimmekin kaikki resurssit asiakkaiden palvelujen saatavuuden varmistamiseksi. Avoimessa palautteessa asiakkaat ovat kiittäneet erityisesti neuvonnan asiantuntemusta ja ystävällisyyttä.
”Asiani hoidettiin heti kuntoon ja sain kannustusta jatkoon. Erittäin hyvää palvelua!”
"Erinomaista, asiantuntevaa, ratkaisuhakuista, hyvää ja joustavaa palvelua. Asia selvisi, kiitos!"
Kehittämisehdotuksina asiakkaat toivat esiin mm. asiansa loppuun saakka käsittelyä ja jonotusajan lyhentämistä. Jatkamme asiakastyytyväisyyden mittaamista ja asiakaspalautteiden hyödyntämistä palvelun kehittämisessä ja osaamisen ylläpitämisessä.
Asiakkaiden antama kiitos kuuluu osaaville ja ammattitaitoisille TE-aspan ja TE-toimistojen puhelinpalvelujen asiantuntijoille sekä Talousapu-neuvontapalvelun konsulteille.
- Julkaisupäivä
- 29.4.2021