- Ajankohtaista
- Kuulutukset ja ilmoitukset
- Yleistiedoksiannot maantielle jätettyjen ajoneuvojen siirtämiseksi
- Valtion liikenneväylien suunnittelu - kuulutukset
- Ympäristö ja luonnonvarat -vastuualueen valtakunnalliset ja useampaa aluetta koskevat kuulutukset, yleistiedoksiannot ja päätökset
- Meille töihin
- RSS-palvelu
- Tapahtumat ja koulutukset
- Tarjouspyynnöt ja haut
- Tiedotteet
- Tiedotteet 2021
- Tiedotteet 2020
- Tiedotteet 2019
- Tiedotteet 2018
- Tiedotteet 2017
- Tiedotteet 2016
- Tiedotteet 2015
- Tiedotteet 2014
- Tiedotteet 2013
- Tiedotearkisto
- Tilaa tiedotteita
- Uutiset
- Uutiset 2025
- Uutiset 2024
- Uutiset 2023
- Uutiset 2018
- Uutiset 2022
- Uutiset 2021
- Uutiset 2020
- Uutiset 2019
- Uutiset 2017
- Uutiset 2016
- Uutiset 2015
- Uutiset 2014
- Uutiset 2013
- Uutiskirjeet
- Viestintä
Uutiset 2017
Verkkopalvelun tietämyskannasta liikenteen itsepalvelua kellon ympäri (Pirkanmaa)
Liikenteen asiakaspalvelu on avannut uuden verkkopalvelun. Liikenteen tietämyskanta on älykäs 24/7 itsepalveluratkaisu, josta asiakas voi etsiä tietoa vapaamuotoisesti hakusanoilla. Palveluun on viety useimmiten Liikenteen asiakaspalvelusta kysyttyjä asioita ja tietämystä. Tietoa voi etsiä myös selaamalla kysymyksiä ja vastauksia eri aihealueista.
Tavoitteena uuden palvelun avaamiselle on vähentää sellaisia asiakaspalveluun tulevia yhteydenottoja, joissa verkkosivuilta on yritetty etsiä tietoa sitä löytämättä. Verkkopalvelun kehittäminen asiakasystävällisemmäksi nopeuttaa vastausten löytymistä ja vähentää asiakaspalveluun tai asiantuntijoille tulevia kyselyitä.
Liikenteen tietämyskanta on pilottikäytössä heinäkuun loppuun saakka, jonka jälkeen saatujen kokemusten perusteella voidaan palvelu vakinaistaa.
Linkki: https://elisa.egain.cloud/kb/liikenteen_asiakaspalvelu/home
- Julkaisupäivä
- 18.5.2017