- Ajankohtaista
- Kuulutukset ja ilmoitukset
- Yleistiedoksiannot maantielle jätettyjen ajoneuvojen siirtämiseksi
- Valtion liikenneväylien suunnittelu - kuulutukset
- Ympäristö ja luonnonvarat -vastuualueen valtakunnalliset ja useampaa aluetta koskevat kuulutukset, yleistiedoksiannot ja päätökset
- Meille töihin
- RSS-palvelu
- Tapahtumat ja koulutukset
- Tarjouspyynnöt ja haut
- Tiedotteet
- Tiedotteet 2021
- Tiedotteet 2020
- Tiedotteet 2019
- Tiedotteet 2018
- Tiedotteet 2017
- Tiedotteet 2016
- Tiedotteet 2015
- Tiedotteet 2014
- Tiedotteet 2013
- Tiedotearkisto
- Tilaa tiedotteita
- Uutiset
- Uutiset 2024
- Uutiset 2023
- Uutiset 2022
- Uutiset 2021
- Uutiset 2020
- Uutiset 2019
- Uutiset 2018
- Uutiset 2017
- Uutiset 2016
- Uutiset 2015
- Uutiset 2014
- Uutiset 2013
- Uutiskirjeet
- Viestintä
Tiedotteet 2020
Tiedotearkistosta löydät tiedotteet, jotka on julkaistu 23.9.2020 mennessä. Tämän päivämäärän jälkeen ilmestyneet tiedotteet sekä yksittäiset alueelliset ELY-keskusten uutishuoneet listattuna löydät ELY-keskusten yhteiseltä uutishuoneelta STT Info -palvelusta.
Alueellista tietoa
Tiedotteet (23.9.2020 saakka)
Asiakkaat ovat tyytyväisiä Kaakkois-Suomen ELY-keskuksen palveluihin (Kaakkois-Suomi)
ELY-keskusten palvelutyytyväisyystutkimuksen tulokset vuodelta 2019 on julkaistu. Asiakkaat ovat kokonaisuutena tarkasteltuna erittäin tyytyväisiä ELY-keskuksilta ja KEHA-keskukselta saamiinsa rahoitus-, maksatus-, lupa- ja valvontapalveluihin sekä yritysten kehittämispalveluihin. Kaakkois-Suomen ELY-keskuksen osalta tulokset ovat erittäin hyviä ja lähes kaikilla osa-alueilla tulokset nousivat vielä edellisvuodesta.
Kaakkois-Suomen osalta kokonaistyytyväisyys oli 4,45 (asteikolla 1-5). Tulos oli kaikista ELYistä toiseksi parhain ja paras kolmen vastuualueen ELYjen joukosta.
Vuoden 2019 aikana ELY-keskusten ja KEHA-keskuksen palvelutyytyväisyyskyselyihin saatiin yhteensä 4890 vastausta. Kaakkois-Suomessa vastaajia oli yhteensä 138 kappaletta.
Rahoituksen osalta asiakkaiden tyytyväisyys palveluun kokonaisuudessaan oli 4,33 (asteikolla 1-5) ja maksatuksen osalta 4,49. Valvonnassa asiakkaiden tyytyväisyys palveluun kokonaisuudessaan oli 4,42 ja luomuvalvonnassa 4,56.
Erityisen tyytyväisiä asiakkaamme olivat kaikkien palvelujen osalta edellisten vuosien tapaan asiantuntijoiden ystävällisyyteen ja asiantuntemukseen. Myös päätöksen perusteluihin ja annettuun neuvontaan oltiin erittäin tyytyväisiä. Tyytymättömyyttä aiheuttavina tekijöinä palautteissa nostetaan esille puutteet sähköisten palvelujen käytettävyydessä. Myös sähköisen asioinnin ohjeistukseen kaivataan parannuksia.
Kuva: Kaakkois-Suomen ELY-keskuksen kaikkien palveluiden asiakastyytyväisyyden kehitys 2017 - 2019
Kaakkois-Suomen ELY-keskuksen palvelukyky on erittäin hyvällä tasolla ja osaaminen laaja-alaista. Tutkimuksen tuloksia hyödynnetään edelleen palveluprosessien kehittämisessä ja asiakastyytyväisyyden säilyttämisessä vähintään nykyisellä tasolla.
Lisätietoja:
Johtaja Satu Mäkelä, Kaakkois-Suomen ELY-keskus, puh. 0295 029 147, [email protected]
- Julkaisupäivä
- 9.4.2020