Navigointivalikko
Uutiset 2017

Uutiset 2017

Uutiset 2017

Yrityskatsaus 2/2016 on ilmestynyt

Palvelu ei koskaan ole olemassa ilman asiakasta. Tuote voi jäädä hyllyyn käyttämättä, mutta palvelu syntyy aina asiakaskohtaamisen kautta. Asiakkaan tarpeet ovat palvelujen ydin ja niiden tunnistaminen avain palvelujen kysynnän kasvuun. Siksi palveluliiketoimintaa ja palvelujen kasvua tarkasteltaessa asiakkaalle syntyvän arvon merkitys on keskeinen asia.

Uusi Yrityskatsaus tarkastelee palveluliiketoimintaa monesta näkökulmasta:

  • Millaista on palveluiden vienti suhteessa perinteiseen liiketoimintaan.
  • Mitä palvelut merkitsevät teollisuudessa tai ekosysteemien kehittymisessä.

Myös palveluliiketoiminnan ratkaisujen suojausta ja brändäystä käsitellään. Mukana on myös useampi artikkeli jotka tarkastelevat asiakkaan kannalta merkittäviä tekijöitä.

Lue lisää:


Alueellista tietoa