Navigointivalikko
- Ajankohtaista
- Kuulutukset ja ilmoitukset
- Yleistiedoksiannot maantielle jätettyjen ajoneuvojen siirtämiseksi
- Valtion liikenneväylien suunnittelu - kuulutukset
- Ympäristö ja luonnonvarat -vastuualueen valtakunnalliset ja useampaa aluetta koskevat kuulutukset, yleistiedoksiannot ja päätökset
- Meille töihin
- RSS-palvelu
- Tapahtumat ja koulutukset
- Tarjouspyynnöt ja haut
- Tiedotteet
- Tiedotteet 2021
- Tiedotteet 2020
- Tiedotteet 2019
- Tiedotteet 2018
- Tiedotteet 2017
- Tiedotteet 2016
- Tiedotteet 2015
- Tiedotteet 2014
- Tiedotteet 2013
- Tiedotearkisto
- Tilaa tiedotteita
- Uutiset
- Uutiset 2024
- Uutiset 2023
- Uutiset 2022
- Uutiset 2021
- Uutiset 2020
- Uutiset 2019
- Uutiset 2018
- Uutiset 2017
- Uutiset 2016
- Uutiset 2015
- Uutiset 2014
- Uutiset 2013
- Uutiskirjeet
- Viestintä
Uutiset 2017
Uutiset 2017
Uutiset 2017
Yrityskatsaus 2/2016 on ilmestynyt
Palvelu ei koskaan ole olemassa ilman asiakasta. Tuote voi jäädä hyllyyn käyttämättä, mutta palvelu syntyy aina asiakaskohtaamisen kautta. Asiakkaan tarpeet ovat palvelujen ydin ja niiden tunnistaminen avain palvelujen kysynnän kasvuun. Siksi palveluliiketoimintaa ja palvelujen kasvua tarkasteltaessa asiakkaalle syntyvän arvon merkitys on keskeinen asia.
Uusi Yrityskatsaus tarkastelee palveluliiketoimintaa monesta näkökulmasta:
- Millaista on palveluiden vienti suhteessa perinteiseen liiketoimintaan.
- Mitä palvelut merkitsevät teollisuudessa tai ekosysteemien kehittymisessä.
Myös palveluliiketoiminnan ratkaisujen suojausta ja brändäystä käsitellään. Mukana on myös useampi artikkeli jotka tarkastelevat asiakkaan kannalta merkittäviä tekijöitä.
Lue lisää:
- Julkaisupäivä
- 13.1.2017