- Aktuellt
- Kungörelser och anmälningar
- Allmän anmälan om flyttning av fordon som lämnats på landsväg
- Planering av statens trafikleder - kungörelser
- De kungörelser, offentliga delgivningar och beslut inom ansvarsområdet för miljö och naturresurser som är riksomfattande eller omfattar flera regioner
- Jobba hos oss
- RSS-feed
- Evenemang och utbildningar
- Anbudsförfrågningar och projektutlysningar
- Pressmeddelanden
- Tiedotteet 2021
- Pressmeddelanden 2020
- Pressmeddelanden 2019
- Pressmeddelanden 2018
- Pressmeddelanden 2017
- Pressmeddelanden 2016
- Pressmeddelanden 2015
- Pressmeddelanden 2014
- Pressmeddelanden 2013
- Pressmeddelanden arkiv
- Beställ meddelanden
- Aktuellt
- Nyheter 2024
- Nyheter 2023
- Nyheter 2022
- Nyheter 2021
- Nyheter 2020
- Nyheter 2019
- Nyheter 2018
- Nyheter 2017
- Nyheter 2016
- Nyheter 2015
- Nyheter 2014
- Nyheter 2013
- Nyhetsbrev
- Kommunikation
Nyheter 2021
Regional information
Asiakkaat olleet tyytyväisiä TE-asiakaspalvelukeskuksen palveluihin
Vuosi sitten TE-asiakaspalvelukeskuksen kysyntä kasvoi rajusti koronapandemian takia. Vuodenvaihteen jälkeen henkilöasiakkaiden palveluiden kysyntä nousi mm. työttömyysturvan poikkeuslakien, kuntakokeilujen alkamisen ja yleisen työmarkkinatilanteen vuoksi.
ELY-keskusten poikkeusrahoitus, muut tuet yrittäjille sekä talousvaikeuksissa olevat yritykset ovat työllistäneet asiakaspalvelukeskuksen yritysneuvojia. Myös yrityksen perustamiseen liittyvät kysymykset ovat lisääntyneet. Talousapu-neuvontapalvelussa yritysten heikentynyt taloustilanne ja konkurssiuhat ovat lisänneet kontaktimäärää aiempiin vuosiin verrattuna.
Asiakkaiden antama palaute on ollut ruuhkasta huolimatta positiivista ja kaikkien palvelukanaviemme arvosanojen keskiarvo on vähintään 4 (asteikolla 1–5). Vuosi sitten keskitimmekin kaikki resurssit asiakkaiden palvelujen saatavuuden varmistamiseksi. Avoimessa palautteessa asiakkaat ovat kiittäneet erityisesti neuvonnan asiantuntemusta ja ystävällisyyttä.
”Asiani hoidettiin heti kuntoon ja sain kannustusta jatkoon. Erittäin hyvää palvelua!”
"Erinomaista, asiantuntevaa, ratkaisuhakuista, hyvää ja joustavaa palvelua. Asia selvisi, kiitos!"
Kehittämisehdotuksina asiakkaat toivat esiin mm. asiansa loppuun saakka käsittelyä ja jonotusajan lyhentämistä. Jatkamme asiakastyytyväisyyden mittaamista ja asiakaspalautteiden hyödyntämistä palvelun kehittämisessä ja osaamisen ylläpitämisessä.
Asiakkaiden antama kiitos kuuluu osaaville ja ammattitaitoisille TE-aspan ja TE-toimistojen puhelinpalvelujen asiantuntijoille sekä Talousapu-neuvontapalvelun konsulteille.
- Publiceringsdatum
- 2021-04-29