Navigeringsmeny
Pressmeddelanden 2013

Pressmeddelanden 2013

Pressmeddelanden 2013

Liikenteen asiakaspalvelu tiedottaa: puhelinnumerot muuttuvat, heinäkuussa lyhennetty puhelinpalveluaika

Liikenteen asiakaspalvelukeskuksessa on otettu käyttöön uusi puhelin- ja tapahtumanhallintajärjestelmä. Sen seurauksena palvelunumerot muuttuvat.

Liikenteen uudet palvelunumerot:

  • Liikenteen asiakaspalvelu:         0295 020 600
  • Trafikens kundservice:        0295 020 601
  • Yksityistieavustukset:        0295 020 603


Siirtymäaikana vanhoihin numeroihin soitetut puhelut kääntyvät automaattisesti uusiin. Kiireellisissä tien kunnossapitoon ja liikenteeseen liittyvissä asioissa Tienkäyttäjän Linja palvelee edelleen 24 h/vrk p. 0200 2100.

Ajankohtaista liikennetietoa löytyy ELY-keskusten www.ely-keskus.fi ja Liikenneviraston www.liikennevirasto.fi verkkosivuilta. Verkkosivuilta löytyy muun muassa liikenteen lupa-asioiden hakuohjeet ja lomakkeet, sekä tietyötiedotteet.

Liikenteen puhelinpalvelua klo 9–15

Viimevuotisesta kokeilusta saatujen hyvien kokemusten perusteella otetaan heinäkuussa käyttöön lyhennetty puhelinpalveluaika. Elokuun alusta palataan jälleen normaalikäytäntöön. Liikenteen asiakaspalvelukeskus ottaa puheluja vastaan arkisin
klo 9–16.

Lisätietoja:

Sirkka Lahtinen
Asiakaspalvelupäällikkö
sirkka.lahtinen(at)ely-keskus.fi
p. 0295 036 256


Regional information