- Aktuellt
- Kungörelser och anmälningar
- Allmän anmälan om flyttning av fordon som lämnats på landsväg
- Planering av statens trafikleder - kungörelser
- De kungörelser, offentliga delgivningar och beslut inom ansvarsområdet för miljö och naturresurser som är riksomfattande eller omfattar flera regioner
- Jobba hos oss
- RSS-feed
- Evenemang och utbildningar
- Anbudsförfrågningar och projektutlysningar
- Pressmeddelanden
- Tiedotteet 2021
- Pressmeddelanden 2020
- Pressmeddelanden 2019
- Pressmeddelanden 2018
- Pressmeddelanden 2017
- Pressmeddelanden 2016
- Pressmeddelanden 2015
- Pressmeddelanden 2014
- Pressmeddelanden 2013
- Pressmeddelanden arkiv
- Beställ meddelanden
- Aktuellt
- Nyheter 2024
- Nyheter 2023
- Nyheter 2022
- Nyheter 2021
- Nyheter 2020
- Nyheter 2019
- Nyheter 2018
- Nyheter 2017
- Nyheter 2016
- Nyheter 2015
- Nyheter 2014
- Nyheter 2013
- Nyhetsbrev
- Kommunikation
Pressmeddelanden 2015
Muutoksia TE-palveluihin Ilomantsissa ja Outokummussa (Pohjois-Karjalan ELY-keskus)
Pohjois-Karjalan TE-toimiston palveluihin Ilomantsissa ja Outokummussa on tulossa muutoksia. Palvelut siirtyvät kesäkuun lopussa nykyisistä toimitiloista uusiin tiloihin, jonka jälkeen palvelut ovat käytössä ensisijaisesti verkossa ja puhelimitse, sekä ajanvarauksella kuntien toimitiloissa.
Ilomantsi
Ilomantsin toimipaikka palvelee nykyisissä tiloissa 30.6.2015 saakka, tiistaisin ilman ajanvarausta ja muina päivinä ajanvarauksella. 3.8.2015 lähtien TE-palveluja saa Ilomantsissa ensisijaisesti verkossa (te-palvelut.fi) ja puhelimitse sekä ajanvarauksella Ilomantsin kunnanvirastolla.
Outokumpu
Outokummun toimipaikka palvelee nykyisissä tiloissa viimeisen kerran ilman ajanvarausta tiistaina 23.6.2015, muina päivinä kesäkuun loppuun ajanvarauksella. Tämän jälkeen Outokummun TE-palvelut ovat käytössä ensisijaisesti verkossa (te-palvelut.fi) ja puhelimitse sekä ajanvarauksella Outokummun kaupungintalolla.
Ajanvarauspyynnön voi tehdä te-palvelut.fi –sivuilla Oma asiointi -verkkopalvelussa tai puhelimitse Pohjois-Karjalan TE-toimiston puhelinpalvelusta. Puhelinpalvelut palvelevat seuraavasti:
Pohjois-Karjalan TE-toimiston puhelinpalvelu palvelee ma-pe klo 9-16.15
0295 043 182 (henkilöasiakkaat)
0295 043 183 (yritys- ja työnantaja-asiakkaat)
Valtakunnallinen puhelinpalvelu palvelee ma-to klo 9–17, pe klo 9–16.15
(ilmoitusluontoiset asiat sekä neuvonta ja ohjaus TE-palveluihin)
0295 020 700 Työlinja henkilöasiakkaille
0295 020 500 Yritys-Suomi yritys- ja työnantaja-asiakkaille
Palvelut te-palvelut.fi –verkkopalvelussa
- Henkilöasiakkaan Oma asiointi -palvelussa voi rekisteröityä työnhakijaksi, markkinoida osaamistaan CV-netissä ja ilmoittaa työnhaun muutoksista kuten työhön menosta, koulutuksen aloittamisesta tai sairaslomasta sekä lomautuksesta.
- Työnantajan verkkopalvelussa voi muun muassa ilmoittaa työpaikkoja avoimeksi ja etsiä työntekijöitä CV-netistä.
Ilman ajanvarausta voi asioida Pohjois-Karjalan TE-toimiston Joensuun, Kiteen, Lieksan ja Nurmeksen toimipaikoissa, joiden yhteystiedot ja palveluajat löytyvät sivulta
te-palvelut.fi/pohjois-karjala.
Lisätietoja
Antero Kallinen, vs. palvelujohtaja, antero.kallinen(at)te-toimisto.fi, puh. 0295 043 050
Kristiina Martikainen, palvelujohtaja, kristiina.martikainen(at)te-toimisto.fi, puh. 0295 043 100
Ritva Rusi, palvelujohtaja, ritva.rusi(at)te-toimisto.fi, puh. 0295 043 141
- Publiceringsdatum
- 2015-06-23