- Aktuellt
- Kungörelser och anmälningar
- Allmän anmälan om flyttning av fordon som lämnats på landsväg
- Planering av statens trafikleder - kungörelser
- De kungörelser, offentliga delgivningar och beslut inom ansvarsområdet för miljö och naturresurser som är riksomfattande eller omfattar flera regioner
- Jobba hos oss
- RSS-feed
- Evenemang och utbildningar
- Anbudsförfrågningar och projektutlysningar
- Pressmeddelanden
- Tiedotteet 2021
- Pressmeddelanden 2020
- Pressmeddelanden 2019
- Pressmeddelanden 2018
- Pressmeddelanden 2017
- Pressmeddelanden 2016
- Pressmeddelanden 2015
- Pressmeddelanden 2014
- Pressmeddelanden 2013
- Pressmeddelanden arkiv
- Beställ meddelanden
- Aktuellt
- Nyheter 2024
- Nyheter 2023
- Nyheter 2022
- Nyheter 2021
- Nyheter 2020
- Nyheter 2019
- Nyheter 2018
- Nyheter 2017
- Nyheter 2016
- Nyheter 2015
- Nyheter 2014
- Nyheter 2013
- Nyhetsbrev
- Kommunikation
Pirkanmaan ELY-keskuksen asiakastyön laatu ja palvelukyky ovat korkealla tasolla (Pirkanmaa)
Pitkäjänteinen työ asiakaslähtöisen toiminnan ja asiakaspalvelun kehittämisessä näkyy tuoreissa asiakastyytyväisyystuloksissa. Asiakkaiden kokema palvelutaso on erinomainen kaikissa palveluissa. Toiminta on asiakaslähtöistä ja palveluhenkistä.
Pirkanmaan ELY-keskuksen asiakas- ja lupapalveluiden toimintaan ollaan tyytyväisiä. Erityisesti valtakunnallisesti tuotettaviin erikoiskuljetuslupiin ollaan erittäin tyytyväisiä. Tulosten valossa maksatuksen ja rahoituksen palvelut toimivat hyvin, vaikka kirittävääkin vielä löytyy asioiden käsittelynopeudessa. Yritysten kehittämispalveluissa tehty kehittämistyö näkyy entistä tyytyväisimpinä asiakkaina ja yritysten tarpeisiin on kyetty vastaamaan hyvin. ELY-keskuksen henkilöstö saa kiitosta asiantuntevasta ja ystävällisestä palvelusta.
Asiakkaat ovat arvioineet asteikolla 1-5 Pirkanmaan ELY-keskuksen asiantuntemuksen, ystävällisyyden, annetun neuvonnan ja päätöksen perustelut kiitettäväksi yli 4 keskiarvolla.
- Tyytyväiset asiakkaat ja ammattitaitoinen henkilöstö ovat toimintamme kulmakiviä. Aiomme jatkossakin panostaa palveluidemme ja asiakaspalvelun kehittämiseen, sanoo Pirkanmaan ELY-keskuksen ylijohtaja Leena Vestala.
Vuosittain toteutettavaan palvelutyytyväisyyskyselyyn kuuluvat kaikki 15 ELY-keskusta sekä KEHA-keskuksen maksatuspalvelut.
Katso yhteenveto tuloksista: https://www.ely-keskus.fi/web/ely/uutiset-2019/-/asset_publisher/zLV23p6BEOJa/content/asiakkaat-tyytyvaisia-ely-keskusten-seka-keha-keskuksen-palveluihin-asiakastyon-laatu-erinomaista
Lisätiedot: Pirkanmaa ELY-keskuksen ylijohtaja Leena Vestala, puh. 0295 036 216.
- Publiceringsdatum
- 2019-03-12