- Aktuellt
- Kungörelser och anmälningar
- Allmän anmälan om flyttning av fordon som lämnats på landsväg
- Planering av statens trafikleder - kungörelser
- De kungörelser, offentliga delgivningar och beslut inom ansvarsområdet för miljö och naturresurser som är riksomfattande eller omfattar flera regioner
- Jobba hos oss
- RSS-feed
- Evenemang och utbildningar
- Anbudsförfrågningar och projektutlysningar
- Pressmeddelanden
- Tiedotteet 2021
- Pressmeddelanden 2020
- Pressmeddelanden 2019
- Pressmeddelanden 2018
- Pressmeddelanden 2017
- Pressmeddelanden 2016
- Pressmeddelanden 2015
- Pressmeddelanden 2014
- Pressmeddelanden 2013
- Pressmeddelanden arkiv
- Beställ meddelanden
- Aktuellt
- Nyheter 2024
- Nyheter 2023
- Nyheter 2022
- Nyheter 2021
- Nyheter 2020
- Nyheter 2019
- Nyheter 2018
- Nyheter 2017
- Nyheter 2016
- Nyheter 2015
- Nyheter 2014
- Nyheter 2013
- Nyhetsbrev
- Kommunikation
Pressmeddelanden 2020
I arkivet för pressmeddelanden hittar du pressmeddelandena som är publicerade före 23.9.2020. Nyare pressmeddelanden hittar du i nyhetsrummet (sttinfo.fi).
Regional information
Pressmeddelanden till 23.9.2020
Asiakkaat ovat tyytyväisiä Kaakkois-Suomen ELY-keskuksen palveluihin (Kaakkois-Suomi)
ELY-keskusten palvelutyytyväisyystutkimuksen tulokset vuodelta 2019 on julkaistu. Asiakkaat ovat kokonaisuutena tarkasteltuna erittäin tyytyväisiä ELY-keskuksilta ja KEHA-keskukselta saamiinsa rahoitus-, maksatus-, lupa- ja valvontapalveluihin sekä yritysten kehittämispalveluihin. Kaakkois-Suomen ELY-keskuksen osalta tulokset ovat erittäin hyviä ja lähes kaikilla osa-alueilla tulokset nousivat vielä edellisvuodesta.
Kaakkois-Suomen osalta kokonaistyytyväisyys oli 4,45 (asteikolla 1-5). Tulos oli kaikista ELYistä toiseksi parhain ja paras kolmen vastuualueen ELYjen joukosta.
Vuoden 2019 aikana ELY-keskusten ja KEHA-keskuksen palvelutyytyväisyyskyselyihin saatiin yhteensä 4890 vastausta. Kaakkois-Suomessa vastaajia oli yhteensä 138 kappaletta.
Rahoituksen osalta asiakkaiden tyytyväisyys palveluun kokonaisuudessaan oli 4,33 (asteikolla 1-5) ja maksatuksen osalta 4,49. Valvonnassa asiakkaiden tyytyväisyys palveluun kokonaisuudessaan oli 4,42 ja luomuvalvonnassa 4,56.
Erityisen tyytyväisiä asiakkaamme olivat kaikkien palvelujen osalta edellisten vuosien tapaan asiantuntijoiden ystävällisyyteen ja asiantuntemukseen. Myös päätöksen perusteluihin ja annettuun neuvontaan oltiin erittäin tyytyväisiä. Tyytymättömyyttä aiheuttavina tekijöinä palautteissa nostetaan esille puutteet sähköisten palvelujen käytettävyydessä. Myös sähköisen asioinnin ohjeistukseen kaivataan parannuksia.
Kuva: Kaakkois-Suomen ELY-keskuksen kaikkien palveluiden asiakastyytyväisyyden kehitys 2017 - 2019
Kaakkois-Suomen ELY-keskuksen palvelukyky on erittäin hyvällä tasolla ja osaaminen laaja-alaista. Tutkimuksen tuloksia hyödynnetään edelleen palveluprosessien kehittämisessä ja asiakastyytyväisyyden säilyttämisessä vähintään nykyisellä tasolla.
Lisätietoja:
Johtaja Satu Mäkelä, Kaakkois-Suomen ELY-keskus, puh. 0295 029 147, [email protected]
- Publiceringsdatum
- 2020-04-09