- Aktuellt
- Kungörelser och anmälningar
- Allmän anmälan om flyttning av fordon som lämnats på landsväg
- Planering av statens trafikleder - kungörelser
- De kungörelser, offentliga delgivningar och beslut inom ansvarsområdet för miljö och naturresurser som är riksomfattande eller omfattar flera regioner
- Jobba hos oss
- RSS-feed
- Evenemang och utbildningar
- Anbudsförfrågningar och projektutlysningar
- Pressmeddelanden
- Tiedotteet 2021
- Pressmeddelanden 2020
- Pressmeddelanden 2019
- Pressmeddelanden 2018
- Pressmeddelanden 2017
- Pressmeddelanden 2016
- Pressmeddelanden 2015
- Pressmeddelanden 2014
- Pressmeddelanden 2013
- Pressmeddelanden arkiv
- Beställ meddelanden
- Aktuellt
- Nyheter 2024
- Nyheter 2023
- Nyheter 2022
- Nyheter 2021
- Nyheter 2020
- Nyheter 2019
- Nyheter 2018
- Nyheter 2017
- Nyheter 2016
- Nyheter 2015
- Nyheter 2014
- Nyheter 2013
- Nyhetsbrev
- Kommunikation
Hyvät käytännöt auttavat maakuntauudistuksen tehtäväkokonaisuuksien suunnittelutyössä
ELY-keskusten asiakkuuspäälliköt ovat koonneet ja kuvanneet selkeään muotoon ELY-keskusten hyviä käytäntöjä vastuualueittain. Hyvät käytännöt tarjotaan maakuntauudistuksen valmisteluun, jotta ELY-keskuksissa kehitettyjä hyviä käytäntöjä voitaisiin hyödyntää, kun alueilla suunnitellaan uusien organisaatioiden toimintoja ja toimintatapoja.
Hyvät käytännöt kuvaavat toimintamalleja tiettyjen teemojen edistämisessä. Lisäksi ne kuvaavat yhteisten järjestelmien sekä toimintatapojen hyödynnettävyyttä asiakasrajapinnassa.
"Hyvien käytäntöjen kuvaamisella olemme halunneet tuoda esille ELY-keskuksissa tehtyä toimintojen pitkäjänteistä kehittämistyötä. Haluamme esitellä ne toimivat ratkaisut, joiden avulla olemme muun muassa saavuttaneet asiakastyytyväisyyden erinomaisen tason", toteaa Hyvät käytännöt -projektin projektipäällikkö Outi Pitkänen Kainuun ELY-keskuksesta.
"Uuteen organisaatioon siirtyvät työntekijät käyttävät uusissa positioissa asiantuntemustaan ja osaamistaan hyödyntäen toimiviksi todettuja olemassa olevia hyviä käytäntöjä ja toimintamalleja. Kaiken toiminnan keskiössä ovat asiakkaamme", Pitkänen jatkaa.
Myös KEHA-keskuksen ja TE-palvelujen hyvät käytännöt tullaan kokoamaan ja visualisoimaan syksyn 2018 aikana.
Tarvittaessa ja saadun palautteen pohjalta ELY-keskusten hyvien käytäntöjen työstämistä voidaan jatkaa.
Lue lisää:
- Publiceringsdatum
- 2018-05-17