- Aktuellt
- Kungörelser och anmälningar
- Allmän anmälan om flyttning av fordon som lämnats på landsväg
- Planering av statens trafikleder - kungörelser
- De kungörelser, offentliga delgivningar och beslut inom ansvarsområdet för miljö och naturresurser som är riksomfattande eller omfattar flera regioner
- Jobba hos oss
- RSS-feed
- Evenemang och utbildningar
- Anbudsförfrågningar och projektutlysningar
- Pressmeddelanden
- Tiedotteet 2021
- Pressmeddelanden 2020
- Pressmeddelanden 2019
- Pressmeddelanden 2018
- Pressmeddelanden 2017
- Pressmeddelanden 2016
- Pressmeddelanden 2015
- Pressmeddelanden 2014
- Pressmeddelanden 2013
- Pressmeddelanden arkiv
- Beställ meddelanden
- Aktuellt
- Nyheter 2024
- Nyheter 2023
- Nyheter 2022
- Nyheter 2021
- Nyheter 2020
- Nyheter 2019
- Nyheter 2018
- Nyheter 2017
- Nyheter 2016
- Nyheter 2015
- Nyheter 2014
- Nyheter 2013
- Nyhetsbrev
- Kommunikation
Regional information
ELY-keskusten palvelu koetaan ystävällisenä ja asiantuntevana
Asiakkaiden palvelutyytyväisyyttä ELY-keskusten ja KEHA-keskuksen asiointipalveluihin seurataan ja kehitetään jatkuvan asiakaspalautteen avulla. Kyselyn piiriin kuuluvia ja arvioitavia palvelukokonaisuuksia ovat rahoitus-, maksatus, lupa- ja valvontapalvelut sekä yritysten kehittämispalvelut.
- Satakunnan ELY-keskus on saanut asiakkailta edelleen hyvää palautetta alueella toteuttamistaan palveluista ja yhteistyöstä. Kiitos tästä kuuluu ennen kaikkea osaavalle ja motivoituneelle henkilöstöllemme, toteaa strategiapäällikkö Anne Jortikka Satakunnan ELY-keskuksesta.
Satakunnan ELY-keskuksen asiakkaat olivat kyselyn perusteella erityisen tyytyväisiä saamansa palvelun ystävällisyyteen ja asiantuntevuuteen. Myös annettu neuvonta sai erittäin korkeat arvosanat.
Asiakaskokemusta kehitetään jatkuvasti
Palvelutyytyväisyyden mittaamisen uudistamisen myötä ELY-keskukset ja KEHA-keskukset voivat entistä paremmin arvioida asiakaskokemuksen ja sidosryhmätyytyväisyyden toteutumista ja kehittää palvelujaan.
- ELY-keskuksen toiminnan kehittämisessä panostetaan kuluvana vuonna edelleen asiakaskokemuksen ja digitaalisten palveluiden kehittämiseen. Toimintaympäristön muuttuessa myös asiakkaiden tarpeet ovat yhä monisyisempiä ja siksi myös henkilöstön osaamisen kehittäminen on meille tärkeä asia. Kaiken kaikkiaan asiakkaita palvellaan yhdessä useiden eri kumppanien kanssa. Teemme kaikkemme, että jatkossakin palvelupolut ovat saumattomia ja asiakas saa palvelun nopeasti yhdeltä luukulta, Jortikka toteaa.
Lue lisää ELY-keskuksen valtakunnallisesta uutisesta.
- Publiceringsdatum
- 2024-03-27