- Aktuellt
- Kungörelser och anmälningar
- Allmän anmälan om flyttning av fordon som lämnats på landsväg
- Planering av statens trafikleder - kungörelser
- De kungörelser, offentliga delgivningar och beslut inom ansvarsområdet för miljö och naturresurser som är riksomfattande eller omfattar flera regioner
- Jobba hos oss
- RSS-feed
- Evenemang och utbildningar
- Anbudsförfrågningar och projektutlysningar
- Pressmeddelanden
- Tiedotteet 2021
- Pressmeddelanden 2020
- Pressmeddelanden 2019
- Pressmeddelanden 2018
- Pressmeddelanden 2017
- Pressmeddelanden 2016
- Pressmeddelanden 2015
- Pressmeddelanden 2014
- Pressmeddelanden 2013
- Pressmeddelanden arkiv
- Beställ meddelanden
- Aktuellt
- Nyheter 2024
- Nyheter 2023
- Nyheter 2022
- Nyheter 2021
- Nyheter 2020
- Nyheter 2019
- Nyheter 2018
- Nyheter 2017
- Nyheter 2016
- Nyheter 2015
- Nyheter 2014
- Nyheter 2013
- Nyhetsbrev
- Kommunikation
Regional information
Liikenteen asiakaspalvelu täyttää 18 vuotta
Liikenteen asiakaspalvelu on valtakunnallinen Väyläviraston, ELY-keskusten ja Fintraffic Oy:n yhteinen maantie-, rata- ja vesiväyläasioiden neuvontapalvelu. Liikenteen asiakaspalvelun Palauteväylän kautta voi jättää kysymyksiä, palautetta ja ilmoituksia väylien kunnosta ympäri vuorokauden. Tällä viikolla vietetään Liikenteen asiakaspalvelun 18-vuotisjuhlaviikkoa!
Liikenteen asiakaspalvelu käsittelee vuosittain 60–70 000 yhteydenottoa. Tällä hetkellä asiakkaiden yhteydenotoissa puhututtaa eniten lupa-asiat, joukkoliikenne ja päällysteiden kunto. Aspan puhelinpalvelu on saanut runsaasti positiivista palautetta asiakastyytyväisyyskyselyissä. Yleisin aspan saama arvosana on täysi kymppi. Asiakkaat kehuvat, että aspan palvelu on ystävällistä, nopeaa ja asiantuntevaa.
Puhelinpalvelu palvelee kaikkina arkipäivinä klo 9–15 numerossa 0295 020 600.
Chatin virtuaalineuvoja palvelee asiakkaita 24/7. Virtuaalineuvoja auttaa asioinnin alkuun yleisimmissä aiheissa ja ohjaa oikean tiedon äärelle. Chat-palvelu löytyy palautevaylä.fi: "Palauteväylä" ja "Kysy neuvoa" -osiosta sekä ELY-keskuksen liikenne-aiheisilta sivuilta. Asiakaspalvelu käsittelee kirjallisia yhteydenottoja arkipäivisin klo 8-16 välisenä aikana.
Lue lisää
- Publiceringsdatum
- 2024-09-30