Navigeringsmeny
Valtakunnalliset uutiset

Riksomfattande nyheter

NYHETER

Elinympäristöjen kunnostus etenee Helmi-ohjelman tuella

Elinympäristöjen kunnostus etenee Helmi-ohjelman tuella Erilaisia elinympäristöjä on ennallistettu ja hoidettu Suomessa Helmi-elinympäristöohjelman tuella vuodesta 2020 lähtien. Ohjelma torjuu Suomen luonnon köyhtymistä ja auttaa satoja uhanalaisia lajeja sekä luontotyyppejä. Soiden...

Liikenteen asiakaspalvelu täyttää 18-vuotta

Liikenteen asiakaspalvelu täyttää 18 vuotta Liikenteen asiakaspalvelu on valtakunnallinen Väyläviraston, ELY-keskusten ja Fintraffic Oy:n yhteinen maantie-, rata- ja vesiväyläasioiden neuvontapalvelu.  Liikenteen asiakaspalvelun Palauteväylän kautta voi jättää kysymyksiä, palautetta ja...

4 000 kilometer beläggning överskrids i år

4 000 kilometer beläggning överskrids i år I år beläggs sammanlagt över 4 000 kilometer landsvägar samt gång- och cykelvägar. Samma storleksklass uppnåddes senast 2020. Den exceptionellt livliga beläggningsperioden förklaras av regeringens tilläggsfinansiering och med denna hjälp kan man...
Lisää uutisia
Riksomfattande nyheter
null Liikenteen asiakaspalvelu täyttää 18-vuotta

Liikenteen asiakaspalvelu täyttää 18 vuotta

Liikenteen asiakaspalvelu on valtakunnallinen Väyläviraston, ELY-keskusten ja Fintraffic Oy:n yhteinen maantie-, rata- ja vesiväyläasioiden neuvontapalvelu.  Liikenteen asiakaspalvelun Palauteväylän kautta voi jättää kysymyksiä, palautetta ja ilmoituksia väylien kunnosta ympäri vuorokauden. Tällä viikolla vietetään Liikenteen asiakaspalvelun 18-vuotisjuhlaviikkoa!

Liikenteen asiakaspalvelu käsittelee vuosittain 60–70 000 yhteydenottoa. Tällä hetkellä asiakkaiden yhteydenotoissa puhututtaa eniten lupa-asiat, joukkoliikenne ja päällysteiden kunto. Aspan puhelinpalvelu on saanut runsaasti positiivista palautetta asiakastyytyväisyyskyselyissä. Yleisin aspan saama arvosana on täysi kymppi. Asiakkaat kehuvat, että aspan palvelu on ystävällistä, nopeaa ja asiantuntevaa.

Puhelinpalvelu palvelee kaikkina arkipäivinä klo 9–15 numerossa 0295 020 600.
Chatin virtuaalineuvoja palvelee asiakkaita 24/7. Virtuaalineuvoja auttaa asioinnin alkuun yleisimmissä aiheissa ja ohjaa oikean tiedon äärelle. Chat-palvelu löytyy palautevaylä.fi: "Palauteväylä" ja "Kysy neuvoa" -osiosta sekä ELY-keskuksen liikenne-aiheisilta sivuilta. Asiakaspalvelu käsittelee kirjallisia yhteydenottoja arkipäivisin klo 8-16 välisenä aikana.

Lue lisää

Lisää uutisia

Regional information


Uppdaterad: 01.10.2024