- Ajankohtaista
- Kuulutukset ja ilmoitukset
- Yleistiedoksiannot maantielle jätettyjen ajoneuvojen siirtämiseksi
- Valtion liikenneväylien suunnittelu - kuulutukset
- Ympäristö ja luonnonvarat -vastuualueen valtakunnalliset ja useampaa aluetta koskevat kuulutukset, yleistiedoksiannot ja päätökset
- Meille töihin
- RSS-palvelu
- Tapahtumat ja koulutukset
- Tarjouspyynnöt ja haut
- Tiedotteet
- Tiedotteet 2021
- Tiedotteet 2020
- Tiedotteet 2019
- Tiedotteet 2018
- Tiedotteet 2017
- Tiedotteet 2016
- Tiedotteet 2015
- Tiedotteet 2014
- Tiedotteet 2013
- Tiedotearkisto
- Tilaa tiedotteita
- Uutiset
- Uutiset 2024
- Uutiset 2023
- Uutiset 2022
- Uutiset 2021
- Uutiset 2020
- Uutiset 2019
- Uutiset 2018
- Uutiset 2017
- Uutiset 2016
- Uutiset 2015
- Uutiset 2014
- Uutiset 2013
- Uutiskirjeet
- Viestintä
Työ- ja elinkeinohallinnon asiakaspalvelukeskuksen johtajaksi valittu Stefan Strandberg
Työ- ja elinkeinohallinnon asiakaspalvelukeskuksen johtajaksi on valittu VTM Stefan Strandberg. Strandberg aloitti työt asiakaspalvelukeskuksessa kehittämispäällikkönä 28.10.2019 ja johtajan tehtävä alkaa 1.1.2020.
- Haluamme hoitaa asiakaspalvelun jatkossakin parhaalla mahdollisella tavalla, toteaa Stefan Strandberg. Onnistuminen tehtävässämme perustuu jatkossakin etenkin osaamiseen ja yhteistyön mutkattomuuteen.
Stefan Strandberg on toiminut johtamistehtävissä kuntasektorilla neljä vuotta ja yksityissektorilla 17 vuotta. Hänen tehtäviinsä on 13 vuoden ajan kuulunut vastuu organisaation IT- ja järjestelmäkehityksestä, digitaalisesta kehityksestä ja kumppanuuksista. Hänen aiemmat tehtävänsä ovat liittyneet palveluliiketoiminnan kehittämiseen ja johtamiseen. Strandberg on johtanut pitkään erikokoisia organisaatioita.
Työ- ja elinkeinohallinnon asiakaspalvelukeskus on ELY-keskusten ja TE-toimistojen yhteinen palvelukeskus, joka toimii hallinnollisesti Etelä-Savon ELY-keskuksessa. Se tarjoaa julkisten työvoima- ja yrityspalvelujen tieto-, neuvonta- ja ohjauspalveluja puhelimen, chatin, sähköpostin ja muiden sähköisten viestintävälineiden avulla. Asiakkaille palvelut tarjotaan TE-puhelinpalvelut, Yritys-Suomi-puhelinpalvelu ja Talousapu -nimisistä palvelukanavista.
- Julkaisupäivä
- 30.10.2019