- Ajankohtaista
- Kuulutukset ja ilmoitukset
- Yleistiedoksiannot maantielle jätettyjen ajoneuvojen siirtämiseksi
- Valtion liikenneväylien suunnittelu - kuulutukset
- Ympäristö ja luonnonvarat -vastuualueen valtakunnalliset ja useampaa aluetta koskevat kuulutukset, yleistiedoksiannot ja päätökset
- Meille töihin
- RSS-palvelu
- Tapahtumat ja koulutukset
- Tarjouspyynnöt ja haut
- Tiedotteet
- Tiedotteet 2021
- Tiedotteet 2020
- Tiedotteet 2019
- Tiedotteet 2018
- Tiedotteet 2017
- Tiedotteet 2016
- Tiedotteet 2015
- Tiedotteet 2014
- Tiedotteet 2013
- Tiedotearkisto
- Tilaa tiedotteita
- Uutiset
- Uutiset 2024
- Uutiset 2023
- Uutiset 2022
- Uutiset 2021
- Uutiset 2020
- Uutiset 2019
- Uutiset 2018
- Uutiset 2017
- Uutiset 2016
- Uutiset 2015
- Uutiset 2014
- Uutiset 2013
- Uutiskirjeet
- Viestintä
Alueellista tietoa
ELY-keskusten palvelu koetaan ystävällisenä ja asiantuntevana
Asiakkaiden palvelutyytyväisyyttä ELY-keskusten ja KEHA-keskuksen asiointipalveluihin seurataan ja kehitetään jatkuvan asiakaspalautteen avulla. Kyselyn piiriin kuuluvia ja arvioitavia palvelukokonaisuuksia ovat rahoitus-, maksatus, lupa- ja valvontapalvelut sekä yritysten kehittämispalvelut.
- Satakunnan ELY-keskus on saanut asiakkailta edelleen hyvää palautetta alueella toteuttamistaan palveluista ja yhteistyöstä. Kiitos tästä kuuluu ennen kaikkea osaavalle ja motivoituneelle henkilöstöllemme, toteaa strategiapäällikkö Anne Jortikka Satakunnan ELY-keskuksesta.
Satakunnan ELY-keskuksen asiakkaat olivat kyselyn perusteella erityisen tyytyväisiä saamansa palvelun ystävällisyyteen ja asiantuntevuuteen. Myös annettu neuvonta sai erittäin korkeat arvosanat.
Asiakaskokemusta kehitetään jatkuvasti
Palvelutyytyväisyyden mittaamisen uudistamisen myötä ELY-keskukset ja KEHA-keskukset voivat entistä paremmin arvioida asiakaskokemuksen ja sidosryhmätyytyväisyyden toteutumista ja kehittää palvelujaan.
- ELY-keskuksen toiminnan kehittämisessä panostetaan kuluvana vuonna edelleen asiakaskokemuksen ja digitaalisten palveluiden kehittämiseen. Toimintaympäristön muuttuessa myös asiakkaiden tarpeet ovat yhä monisyisempiä ja siksi myös henkilöstön osaamisen kehittäminen on meille tärkeä asia. Kaiken kaikkiaan asiakkaita palvellaan yhdessä useiden eri kumppanien kanssa. Teemme kaikkemme, että jatkossakin palvelupolut ovat saumattomia ja asiakas saa palvelun nopeasti yhdeltä luukulta, Jortikka toteaa.
Lue lisää ELY-keskuksen valtakunnallisesta uutisesta.
- Julkaisupäivä
- 27.3.2024