Navigointivalikko
Valtakunnallisia uutisia

Valtakunnallisia uutisia

UUTISIA

Elinympäristöjen kunnostus etenee Helmi-ohjelman tuella

Elinympäristöjen kunnostus etenee Helmi-ohjelman tuella Erilaisia elinympäristöjä on ennallistettu ja hoidettu Suomessa Helmi-elinympäristöohjelman tuella vuodesta 2020 lähtien. Ohjelma torjuu Suomen luonnon köyhtymistä ja auttaa satoja uhanalaisia lajeja sekä luontotyyppejä. Soiden...

Liikenteen asiakaspalvelu täyttää 18-vuotta

Liikenteen asiakaspalvelu täyttää 18 vuotta Liikenteen asiakaspalvelu on valtakunnallinen Väyläviraston, ELY-keskusten ja Fintraffic Oy:n yhteinen maantie-, rata- ja vesiväyläasioiden neuvontapalvelu.  Liikenteen asiakaspalvelun Palauteväylän kautta voi jättää kysymyksiä, palautetta ja...

4 000 päällystyskilometriä ylittyy tänä vuonna

4 000 päällystyskilometriä ylittyy tänä vuonna Tänä vuonna päällystetään yhteensä yli 4 000 kilometriä maanteitä sekä kävely- ja pyöräilyväyliä. Samaan suuruusluokkaan päästiin viimeksi vuonna 2020. Poikkeuksellisen vilkas päällystyskausi selittyy hallituksen myöntämällä lisärahoituksella,...
Lisää uutisia
Valtakunnallisia uutisia
null Liikenteen asiakaspalvelu täyttää 18-vuotta

Liikenteen asiakaspalvelu täyttää 18 vuotta

Liikenteen asiakaspalvelu on valtakunnallinen Väyläviraston, ELY-keskusten ja Fintraffic Oy:n yhteinen maantie-, rata- ja vesiväyläasioiden neuvontapalvelu.  Liikenteen asiakaspalvelun Palauteväylän kautta voi jättää kysymyksiä, palautetta ja ilmoituksia väylien kunnosta ympäri vuorokauden. Tällä viikolla vietetään Liikenteen asiakaspalvelun 18-vuotisjuhlaviikkoa!

Liikenteen asiakaspalvelu käsittelee vuosittain 60–70 000 yhteydenottoa. Tällä hetkellä asiakkaiden yhteydenotoissa puhututtaa eniten lupa-asiat, joukkoliikenne ja päällysteiden kunto. Aspan puhelinpalvelu on saanut runsaasti positiivista palautetta asiakastyytyväisyyskyselyissä. Yleisin aspan saama arvosana on täysi kymppi. Asiakkaat kehuvat, että aspan palvelu on ystävällistä, nopeaa ja asiantuntevaa.

Puhelinpalvelu palvelee kaikkina arkipäivinä klo 9–15 numerossa 0295 020 600.
Chatin virtuaalineuvoja palvelee asiakkaita 24/7. Virtuaalineuvoja auttaa asioinnin alkuun yleisimmissä aiheissa ja ohjaa oikean tiedon äärelle. Chat-palvelu löytyy palautevaylä.fi: "Palauteväylä" ja "Kysy neuvoa" -osiosta sekä ELY-keskuksen liikenne-aiheisilta sivuilta. Asiakaspalvelu käsittelee kirjallisia yhteydenottoja arkipäivisin klo 8-16 välisenä aikana.

Lue lisää

Lisää uutisia

Alueellista tietoa


Päivitetty: 01.10.2024